2012. szeptember 20., csütörtök

A kezdet

Szép estét mindenkinek!

Feltöltök pár képet a régi gyöngyös munkáim közül... 
Természetesen, az hozzá tartozik, hogy amikor elkezdtem gyöngyökkel foglalkozni, műanyaggal fűztem, de hamar rájöttem azok nem mutatnak olyan jól. Láttam pár Swarovski gyöngyöt és bele is szerettem. Sajnos azzal szembesülnöm kellett, hogy nem túl olcsó mulatság azzal próbálkozni, ezért kerestem olyan gyöngyöt, ami hasonlóan szép. A keresgélés folytán rátaláltam a cseh  gyöngyökre, amit elfogadható árban találtam, és hasonlóan mutatósak. Sokat kell még tanulnom a fűzési technikákról, sokat kell még gyakorolnom, hogy olyan szintre jussak, amivel már én is megelégszem. Azt elöljáróban elárulom épp a gyöngyök tulajdonságairól, típusairól gyűjtök anyagot...


Az elsők közül való...

Préselt cseh gyöngyökből...
 
Üveg gyöngyös karkötő
Folytatás következik... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése